Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2011 19:50 - Приятна вечер на всички...погледнали с моя блог)))
Автор: vessii Категория: Хоби   
Прочетен: 6364 Коментари: 0 Гласове:
3



image

 Лека нощ, мила моя!

Лека нощ!

Повече не мога да кажа,

а искам толкова много неща...


Как те виждам плахо да влизаш

и до мен присядаш смутена.

Ще целуна тогава ръцете ти

и в очите ти ще се взра.

После в косите ти

ще поръся светулки

с ухание на люляка бял.

Как от рамене ти дрехите

бавно се свличат.

Как свенливо зърно

сред моите пръсти любопитно наднича,

а жадни устни се плъзгат

по мечтания нежен овал...


Лека нощ, мила! Лека нощ!

Повече не мога да кажа.

А бих искал

да ти прошепна още много неща.

Как сънувам пред мен

Афродита,

Венера,

Астарта с огнена роза между зовящи бедра...

Как отдавна на бога помолих се аз,

как съдбата си от сърце призовах

да поискаш да се превърна

в твоя първи

девически грях.


Лека нощ, мила моя!

Лека нощ!

Сега други думи

не мога да промълвя!

А да споделя с теб ми се иска

толкова много неща за света.

Как замечтах да видя вълчица,

страстно разкъсваща горящи меса.

Как седнала върху мен Кали

с целувки нарежда

кога да завършат денят и нощта.


Лека нощ, мила моя!

Лека нощ!

Да напиша друго не мога,

а как ми се иска за много неща.

Как замечтах да се превърнеш за мен

в лятна роса,

в капки пролетен дъжд

в пустинята на света.

Как твоята потръпваща кожа

океан от нежни целувки залива.

Но ти ми разреши

само да промълвя:

Лека нощ, моя мила!


Лека нощ!

И знаеш ли, мила?

Погледнах навън.

Нощта си отива, настъпва денят.


Лека нощ, моя мила!

Нима бих могъл да ти кажа

повече от това?...

Вили Тодоров







Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vessii
Категория: Други
Прочетен: 439990
Постинги: 310
Коментари: 84
Гласове: 229
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930