Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2012 10:05 - ИСКАШ ЛИ ДА МЕ ОБИЧАШ?
Автор: vessii Категория: Други   
Прочетен: 2061 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.03.2012 10:20


image

 ... Можеш да избягаш от някого, от когото те е страх, можеш да се опиташ да се бориш срещу някого, когото мразиш. ... Но когато обичаш този, който те убива, нямаш избор. Как би могъл да избягаш, да се биеш, щом ако го направиш, това би наранило този, когото обичаш? Ако животът ти е всичко, което можеш да дадеш на този, когото обичаш, как би могъл да не го дадеш? Ако е някой, когото наистина обичаш?

image

Не ме ли искаш? Няма да ти преча! Каквото мислиш просто го кажи! Не ме обичаш? Трябва ли да плача, щом сълзи няма в моите очи? Не ме харесваш? Трябва ли да страдам? Да сложа край на моите мечти? Или да се обърна и да те забравя, да спра да те обичам аз...почти?! Не ме желаеш? Мисля,че е ясно, отблъскваш се от моите ръце! Сърцето ми - то бие толкоз бясно, а ТИ-ти всъщност имаш ли сърце? И ако искаш можеш да обичаш всеки, това е лесно и го запомни, но трудно ще намериш някой,който те обича, а лесно ще загубиш друг такъв дори! Не ти ли липсвам?...Лесно ме оставяш, доказала си го това преди и днес-отново лесно ще забравиш защото аз не съм във твоите мечти! Не съм дори в мислите ти тъжни, не съм и в парещите ти сълзи, не съм и в сънищата ти любовни, а просто онзи, който във краката ти пълзи! И нижат се година след година но помня още онзи мрачен ден, на тази пейка, в тази бяла зима когато каза, че не искаш да си с мен! Снегът топеше се при допира с сълзите ми, изливащи се като водопад и вятърът замръзваше в очите ми, замлъкна този скапан шибан град! Тогава сякаш всичко спря за миг, заспах тогава своя зимен сън, в който чувах само своя вик, а ти...остана някъде навън! Не ме обичаш-мисля,че е ясно, тогава пусна моите ръце! Сърцето ми - то бие още бясно, а ТИ-ти всъщност имаш ли сърце?

image

Приемай хората около теб и най-вече тези, които обичаш - такива каквито са. ~ Не забравяй, че си ги обикнал именно, защото са такива, каквито са. ~ Ако те се променят и станат такива, каквито искаш да бъдат - те вече няма да са тези, които си обикнал....





















Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vessii
Категория: Други
Прочетен: 440009
Постинги: 310
Коментари: 84
Гласове: 229
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930